vineri, 7 august 2009

Idei de cadouri ?

Am observat ca multa lume se confrunta cu aceasta dilema, nehotarare ,ma rog cum vreti voi sa-i spuneti... iar eu Ce-am Zis o sa incerc sa va vin in ajutor :>.
Acum depinde in ce relatie esti cu persoana respectiva... sa vedem , deci ar fii cateva categorii aici :
1.Pentru iubit/iubita.
2.Pentru mama/tata.
3.Pentru prieteni buni ( si zic buni pentru ca mai ai si prieteni bulangii )
4.Pentru prieteni bulangii.
5.Pentru profi/sefi etc.

1. Aici zic eu ca nu-ti trebuie foarte multi bani ... adica tot ce vine din inima e binevenit ( parerea mea ) ... adica un buchet de flori , o carte misto , niste sex , o prajitura ( facuta de tine) , un filmulet facut in Movie Maker cu poze cu voi ,o invitatie la un film,o seara petrecuta impreuna facand chestii dragute imrpeuna ,ceva legat de o pasiune a persoanei respective, o cutie de bomboane , un articol vestimentar bla bla, o shaorma din care sa mancati amandoi ca niste porci imputiti! Ma.. cred ca ati inteles :) aici am zis de cadouri mai ieftine asa pt buzunaru oricui.
Acum vine partea a 2-a : Cadouri mai scumpe ! (pt dastia cu salariu :)) )
Pai hai sa vedem ... Un parfum , un ceas , o cina impreuna la un restaurant misto , o plimbare pe la mare/munte , un animal (pisica preferabil) , ceva legat de o pasiune a persoanei respective etc.
Pentru mine nu conteaza valoarea unui obiect primit cadou , ci conteaza faptu ca acea persoana s-a gandit la mine! :)

2. Pentru mama/tata o masa pregatita pentru ei insotita neaparat de o curatenie generala , cred ca ar multumi orice parinte din lumea asta , si i-ar face sa isi laude odrasla cu mandrie !

3.Pentru prieteni buni : o surpriza ca de exemplu sa-i scoti de ziua lor undeva si sa le faci cinste in loc sa-ti faca ei sau o petrecere surpriza , ti-ar aranja prietenii cei mai buni ( asta fiind un exemplu de cadou mai scump ) dar merita ce naiba... ca sunt prieteni buni doar !

4.Pentru prieteni bulangii : cum sa zic... un prieten bulangiu o sa te astepte mereu la cotitura de ziua lui ca sa-i dai cadou si sa inceapa sa se planga celorlalti daca ce i-ai adus tu in dar nu i-a placut ... deci mai bine fa-te ca ploua daca ai astfel de persoane prin anturaj ..:-?

5.Pentru profi : o mica atentie si nimic mai mult !Daca esti atat de... cum sa spun... ATENT cu profii tai da-le ceva simbolic , o chestiuta ceva, in niciun caz ceva scump ! ( asta se aplica doar in cazul in care ai o situatie scolara buna ) . BTW ... de ce ar duce cineva un cadou unui profesor ? In afara de a incerca sa se puna bine cu el? Ma rog.. asta e alt subiect.

Sper ca am fost oarecum de ajutor ! hai v-am pupat :*

3 comentarii:

  1. Esti nesuferit! eu ti-am facut capul mare mare aseara, nu "multa lume">:P

    RăspundețiȘtergere
  2. tu fiind Anini , se poate traduce si ca multa lume

    RăspundețiȘtergere
  3. ai uitat sa spui de cadou` ala pt iubit/iubita
    un tricou imprimat
    " x il iubeste pe y" :>

    RăspundețiȘtergere