duminică, 2 august 2009

Adventure Style !


Sa`ncepem cu`nceputu' :))

Se facea ca era revelion , si ca mergeam cu sorcova cu un vecin de-al meu mult mai mic... colindam noi ce colindam si dau peste directoarea din Rosetti :> care e foarte generoasa si ne da cate 100 de mii ( are bani a 'req) ... Trecem peste , ma duc acasa, numar banii , aveam o gramada @-) apoi ma duc cu prietenii mei cei de nadejde ( Edy , Cristy si Razvan ) , sa mancam ceva ! Ajungem la locul cu pricina , Edy ca un tip generos ce este ne intreaba daca vrem tigare si noi toti l-am refuzat elegant. Toate bune si frumoase pana aprinde omu tigara , noi la masa fiind , si incepem sa vedem cum ia foc lustra... Bineinteles , cacatzi pe noi , am fugit si am urcat in lift ( coborand cu liftu' cu usile deschise , asa cva n-ai mai vazut :> ) coborand spre o cale de scapare ! CE sa vezi ? Se blocheaza liftu... Hai sa o luam pe scari ! HAI ! Coboram ce coboram ne intalnim cu un tigan si... L-AM BATUT DE I-AU SARIT CAPACELE!!! ( de fapt am fugit totzi :-$) si ca printr-o minune ajung la parter doar eu ... :). In fatza blocului se organizau niste batai ... " Hai sa vad si io ce e acolo ! " , apoi la fel ... ca printr-o minune ajung sa ma bat cu o grasa ... zis si facut : HAI SA NE BATEM ! Incepe batalia , ne batem ce ne batem ( tineti minte ca eu il aveam pe Pikachu in mana , si grasa aia facea misto de mine gen : cum sa ai pokemon in aceasta lupta ?! :>), apoi ... deci sunt sigur de asta ... ii dau un s(h)ut fix in pizda si incepe toata lumea sa rada iar apoi l-am folosit pe pikachu si i-am dat lovitura de TRAZNET !!! Deci sunt bun TRaiasca Pokemon ! Apoi , cred ca din cauza bataii mele cu grasa a venit jandarmeria ... iar pe spatele unora scria Jandarmeria Feminina :| ... vad in viitor sau ce cacat ?! :))) ( parca vezi ca o sa fie femeile la putere si barbatii o sa stea la cratita :-s . Sa nu ziceti ca nu v-am zis !!

Ma... si cam asta e visu meu Adventure Style de acum 2 zile :)))
Hai v-am pupat ! :*

Un comentariu: