duminică, 18 iulie 2010

Viata unui om !


Te nasti
Apoi incepi sa cresti
Singura ta grija e sa nu te plictisesti.
Primu an de scoala.
Totul se naruieste.
Gata viata fara griji:
Primele teme,
Primele probleme...
Prima tangenta cu un profesor adevarat.
Parca incepi sa te simti ca un barbat.
Te bati pentru prima oara in viata ta,
Te simti ciumeg si sustii cu ardoare
Ca tu esti partea castigatoare.

Vine liceu , te plac femeile.
De-acum incep cu-adevarat belelele.

Iei prima nota proasta si-ti bagi pula
" Frate... e prea greu !"
" De maine , fac doar ce vreau eu ! "

Ajungi la facultate,ai ganduri de viitor ,
Incepi sa te gandesti ca timpu-i trecator,
Iti faci treaba asa cum se cuvine,
Uiti c-ai fost copil,si te gandesti mai bine
La viata ce-o ai in fata
O sa fii batran si-o sa-ti lasi mustata !!!!!!!!!

Gandul batranetii te sperie putin
Si-atunci vine clipa , pe care-o stie el...
" Domnule , AVETI UN BAIETEL ! "


Created by Ce-am Zis.

5 comentarii:

  1. genial!
    nu cred ca o sa ma asculte pe mine andrei,defapt sigur nu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. o poezie marfa
    dar nu-i de varsta mea
    credeam ca e o farsa
    dar nu mai cred asa

    acum eu te felicit
    talen tu ai cu kilu
    dar nu pari multumit
    de viata si de stilu
    in ca o traiesti.

    nu dispera ca vine
    si vremea cand e bine
    iti spun pentru ca stiu
    modest nu pot sa fiu
    eu am facut de toate
    si iti spun sincer frate
    ca viata e geniala
    chiar si cand esti la scoala.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere