vineri, 26 iunie 2009

Despre messenger

Messengeru , il stiti toti ... e ala pe care ne pierdem timpu in care suntem acasa si nu numai ...pe messenger poti sa fii cine vrei fara sa-ti dezvalui adevaratu comportament ... tare nu ? :)
Nu v-ati gandit vreodata , cum ar fii fost fara mess ? Parerea mea e ca , ar fii fost mai marfa ... si sa nu credeti acum ca sunt ala care sunt anti messenger si vorbit pe net si chestii de genu , in mod sigur nu ! Dar parca e ciudat knd vezi k o persoana vorbeste intr-un fel pe mess si intr-un fel in realitate , si are alt tupeu si alta atitudine... Poate n-am reusit sa ma exprim cum trebuie , nu stiu , e posibil ... dar parca totu' e mai marfa knd e in realitate knd porti o conversatie in realitate , knd schimbi o privire , un zambet , o ceva in cacat ..... si parca e si mai trist cand vezi ca foarte multi ,printre care ma enumar si eu , care nu pot trai fara chestia asta numita MESS ! Cand vorbesc cu o persoana prin intermediu' chestiei asteia parca nu vorbesc cu persoana pe care o stiu in realitate si parca messu te face mai antisocial. Astia mai mari ca noi cum or fii trait fara chat ? .... Poate am mancat cacat cu ce am zis io aici ... sau poate nu ..:-?? e 2 jumate noaptea si asta mi-a venit in minte la ora asta , si plus ca nu am mai postat de mult pe dragul meu blog :)

hai v-am pupat ! :*

Un comentariu: