vineri, 15 mai 2009

Criza frate!

Un studiu facut printre colegi/tovarasi/alte categorii , mi-a aratat faptul ca lumea e in criza ba de tush , ba de imprimante , ba le lipseste cu desavarsire acest lucru...(imprimanta)... si o vezi din raspunsurile pe care le dau ! Ii intrebi : " Ai imprimanta ? " la care iti raspund " Nu n-am , adica am dar n-are tush scuze :( !" um... " stai putin ca nu ti-am cerut nimic deocamdata :D , poate faceam un sondaj , un interviu ,o ceva :)) " . Am ajuns la concluzia ca nu tre sa dai ! si punct ! si nu zic ca nu ar fii tipi/tipe cu intentii bune , si nu zic ca totzi sunt zgarcitzi ca mai sunt si tipi pe CINSTE !... deci sfat : Ia-tzi imprimanta ! .. nush c rost are da` nu conteaza , e blogu meu scriu ce vreau pe el si punct ! totu e bine cand se termina cu punct . :x

3 comentarii:

  1. :-s ma cam simt..am imprimanta dar n am tus :D baaaai nene doar eu comentez p aici :-? urat :-s o s tac..cred :D poate :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. date ba in pula mea...jur ca nu am tushh! da oricum..stiu eu ca eu fac partea din acei tipi pe cinste :D

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ia-l in cioc ca stii ca-ti dau cand am :|

    RăspundețiȘtergere